Sessió informativa en línia sobre la tramitació de la sol·licitud d’avaluació ambiental de projectes forestals

El proper dijous 25 de març de 2021 tindrà lloc una sessió informativa en línia sobre la tramitació telemàtica d’avaluació ambiental de projectes forestals i rompudes. L’objecte de la jornada és presentar el tramitador electrònic de les sol·licituds esmentades, una eina promoguda pel Departament d’Agricultura. El tramitador dona compliment a la necessitat que existeixi un procediment de tramitació electrònica dels expedients administratius i s’adapta als requeriments de la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d’avaluació ambiental. 

A la jornada, que es presenta de forma telemàtica, es posaran en context les funcions de l’òrgan substantiu (el Departament d’Agricultura) dins del procediment d’avaluació ambiental, els diversos tràmits que inclou l’avaluació ambiental dels projectes i de quina manera el promotor o representant del mateix ha d’iniciar-ne i gestionar-ne les sol·licituds. 

La jornada començarà a les 9:30h amb un discurs de benvinguda a càrrec del Sr. Oriol Ansón, director general de Desenvolupament Rural del DARP i seguirà amb la informació relacionada a la tramitació de sol·licituds. Es preveu que al voltant de les 10:30h s’arribi a la cloenda de la sessió. 

Inscripcions

Els interessats poden inscriure’s a aquesta sessió informativa en línia mitjançant l’enllaç que trobaran a l’apartat d’inscripcions de la web del Departament d’Agricultura. El dia abans de la sessió rebran l’enllaç d’accés a l’aula virtual des d’on es podrà seguir la jornada.